Du har ingen varer i handlekurven.

Du har ingen varer i handlekurven.

Handlekurv Total:kr 0,00

Angrefrist

Du har selvfølgelig full angrefrist når du kjøper hos oss. Det betyr at du i 14 dager etter kjøpet kan sende varene tilbake til oss og få pengene tilbake. Varene må selvsagt være ubrukte og i samme stand som da de ble mottatt.

Hvis du skal returnere en vare må du laste ned og fylle inn angrefristskjemaet sende det via post til oss, sammen med varen du vil returnere. Husk å skrive om du vil bytte varen i noe annet, eller om du vil ha tilbakebetalt pengene. Hvis du vil ha pengene tilbake må du huske å føre kontonummeret ditt på angreskjemaet (dette er ikke nødvendig hvis du har betalt med kredittkort).

For at du skal kunne benytte deg av angreretten har du noen plikter og oppgaver;

  • Forbrukeren har rett til å gå fra avtalen (angrerett) ved å gi melding til selgeren innen 14 dager etter at varen er mottatt.(jf. Angrerettloven § 11)
  • Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelse eller forringelse skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side. (jf. Angrerettloven § 12 punkt a)
  • Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd).
  • Vi anbefaler å sende pakker i retur som Norgespakke med sporing, dette fordi A-post av og til forsvinner i postgangen dessverre.


    Returadresse:

    Reverie AS
    Postboks 49
    5113 TERTNES



    Ved retur setter vi pengene tilbake på kortet du betalte med innen 2-3 dager etter pakken er mottatt av oss. Om du har valgt faktura som betalingsmetode vil fakturaen din bli slettet.



    NB: Uavhentede pakker som kommer tilbake til oss vil bli belastet med et gebyr på 450 kroner, dette kommer i tillegg til eventuelle gebyrer for frakt samt faktura (som ikke er refunderbare).

     

    Garanti

    Varene vi selger har 2 års garanti som er i henhold til norsk lov. Noen av leverandørene kan ha garanti som går ut over dette. Om noe er galt må du melde fra til oss eller norsk importør så snart feilen er oppdaget.

    Legg merke til at følgende aldri dekkes av garanti
    - skade på krone
    - knust/ripet glass
    - fuktskader på klokker som ikke er vanntette (vanntett = 10 ATM, 100 M eller mer).
    - fuktskader hvor funktionsknapper er anvendt under vann.
    - skader som er forårsaket av feil vedlikehold, likegyldighet eller andre skader som ikke har sin årsak i material- eller produksjonsfeil.
    - dersom batteri er byttet hos urmaker uten trykktest (krav om kvittering) dekkes ikke vannskader på 10 ATM + heller.
    - skader forårsaket av inngrep av ikke-kvalifisert repartør.
    - Klokken skal ALDRI bli prøvd reparert hos ekstern urmaker.
    - skade på rem/lenke/urkasse dekkes aldri av garanti.

    Etter 6 måneder dekkes ikke
    - slitasje på rem/lenke
    - batteri (Med unntak av Wobl siden de bruker mye batteri)

    2 års garanti
    - på “innmat” av klokken
    - løse detaljer på urskiven (forutsatt at det ikke er synlig slagskade på klokken)

    Kopi av orginalfaktura/ordre må alltid vedlegges innsendte klokker. Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss pr epost, via kundeservice. Dette må skje innen rimelig tid etter at du oppdaget feilen eller mangelen.
      Laster...